14 Ocak 2016 Perşembe

Selam😄.Bugün sizlerle hayalet,denizkızı gibi varlıkların olup olmadığını tartışacağız.Tabi bunlar benim düşüncem bu yüzden inanmayabilirsiniz.Neyse artık başlayalım.
HAYALETLER:
Hayaletlerin gerçekliği biraz karışık.Sonuçta burada birçok din ve mitolojide yer alan bir varlıktan bahsediyoruz.onların olması hakkındaki teorim şu:
Bazı din mensupları ve diger insanlar bu hayaletlerin KESINLIKLE olmadıklarını söylüyor.Ama bu yanlış bir yorum.Tamam,diyelim ki hayaletler
yok yani sadece farklı din ve mitolojilerin uydurması.UYDURMA değil mi işte bu!Demek ki hayaletleri uyduran insanlar bu vakaları görmüş veya biliyordu değil mi?Neyse bu konudaki düşüncem bu.Zaten birçok fotoğrafta onlar gözüküyor."Cin oğlum onlar Cin"dediğinizi duyar gibiyim😄.Aslında doğru cin OLABILIRLER.Ama levitasyon yapan(boyutlar arası geçiş denebilir)cinler yok diye bir ayet görmedim de duymadım da.Aksine cinlerin ALLAHIN IZNIYLE bizim boyutumuza geçebildiğini duydum.Yani bu da fotoğraflarda gözüken hayalet vakalarının neden bu kadar az olduğunu kanıtlıyor.Lütfen farklı yorumlarınızı ve eleştirileri yorumlara yazın.Neyse sonraki varlığımıza gidelim:
FRENKESTAIN:
Öncelikle Frankestain diye bir varlık kesinlikle yapılmamıştır.Ama yapılabilir.Yani ölü bir varlığa güçlü derecede elektrik verilirse varlığın hücrelerini çalıştırabiliriz.Ama sorun ruhunun geri gelmemesi.Yani kısaca ölü varlığa bu elektrik verilirse varlık bir nevi bitkisel yaşama girer ama varlık ölüdür.
DENİZ KIZLARI:
Deniz kızları KESINLIKLE vardır.Zaten bunları "photoshop"dediğiniz bazı videolarda görebilirsiniz.Ama şöyle ki bir sürü köy "hikayelerinde"duyabilirsiniz.Ve aynı zamanda Napolyon deniz kızlarını gördüğünü iddia etmiş ve hatta çok çirkin olduklarını söylemiştir.Kısacası ben bu tarz kurgulara şu gözle bakıyorum:
Çoğu yetişkin bazı şeyleri birşeyi birşeye benzeterek onu hayalinde oluşturur(örümcek adamın bir örümcekten esinlenerek yapılması gibi)
Ama sorun hayalet gibi varlıkların başka birşeye benzetilememesi.Bu da bu tarz varlıkları oluşuranların bu vakaları sıkça duyduğu veya bizzat kendilerinin gördüğünün kanıtıdır.
Okuduğunuz için teşekkür ederim yorumlarınız benim için çok önemli özellikle eleştirilerinizi yazmayı unutmayın




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder